Thursday, February 28, 2008

...... kala hati dan minda tidak sehaluan.......

kala hati dan minda tidak sehaluan...
perbuatanku jua celaru...
fikiranku semakin berpinar2...
minda dan hati tidak bersatu...

kala minda dan hati tidak sehaluan...
kosongku rasakan hari-hariku
gelapku rasakan duniaku
malap semua perilakuku

kala hati dan minda tidak sehaluan
akalku tidak mampu mengajar
perlakuanku semakin celaru
gilakkah akuk??

atau adakah aku tidak sihat??
aku jua tidak mengerti
setiap perbuatan dan pemikiranku
tidak sama...

perbuatanku semakin tersimpang
dari fikiran...

adakah pemikiran aku sudah sampai hadnya??
atau aku sudah tidak mampu untuk hidup lagi??

argh... persetankan semua persoalan
yang penting... yang penting.... aku hepi

Nornizam Jamal
5 Februari 2008
2.11 pm
Opis Satang Biotech

No comments: